Технология на боговете

О ВРЕМЕ възхитен съм от прекрасното ти творение, от силата на сътвореното от теб.
Ти си в основа на всеки земен живот, ти си катализатор за появата и за растежа на всяко новосъздадено земно творение.Заедно със светлината ,човека , живота , и сътвореното от теб всички растения, плодове са предназначени за възпроизвеждане на нови такива творения. Да преживеят и от устоят заедно с теб.
ПОКЛОН!

Ипсация/самозадоволяване / на времето- маслени бои, платно100/110


История - маслени бои, платно


Бъдеще - маслени бои, платно


Надбягване с времето - маслени бои ,платно 47/48


"Технология на боговете" един филм за загадката
http://community.livejournal.com/knk_tv/3123.html

Да остареем и да придобием мъдрост.
,, този, който е следвал пътя;
който се е върнал от това,което е;
който е това, което е;
който е това;
който е;
който е пустота;
който е напълно завършен.”/Лао Дзъ/


Какво съм Аз?
Аз съм във всеки момент!

Коментари

Популярни публикации от този блог

Поклон на Димитър Чехларов

Едно око

Новият 21 век дойде и в Стара Загора