Трансформации на идеята за Аз съм .







Запалване на ритуален огън ,сурвакарски игри, мартеници, един вид магия и пророкуване.

Преминаване чрез тънката връзката и нишка между световете чрез светлина ,звук и ритуал в нещо като прозорец, където можем да надникнем безопасно с маска на лицето.
И да видим и въздействаме на ирационолното ни време и пространство.

Мистиците твърдят, че пророците пишат под диктовка виждайки в тъмните огледала на граничните пространства. Комуникацията пророк, оракул, маг или ритуално чист човек - с бог и божественото равнище се извършва чрез светлина, маска ,тотем, ритуал и под формата на своеобраза игра с материята и прозорците между различните светове. Игра на четката върху празното платно.



Пътя и нишката свързваща тези трансформации на световете с идеята за празник и отделяне на време и енергия за да пребъде светлина и добро.



Забравили същноста ние говорим за това днес от гледна точка на хората, които са оцелели в материята и загубили част от измеренията на духа. Живи за много дълго време,но търсещи постоянно духовните измерения. Повечето от нас живеят добре в нашия секунден отрязък на вселенското време,но някои повече от хиляди години със сътвореното от техният дух. Как тогава да осмислим съществуването си ! Съветник по тези въпроси, може би ще се окаже онази малка, но истинска скита духовна частица във всеки от нас. Докато там е искра на съзнанието, има живот. Стига да можем да я открием и осъществим ,да изплетем нишката на мартеницата на живота си.

Да се проучи понятието "АЗ СЪМ" в рамките на параметрите на съществуване бил, тук, сега и във времето пред нас. Сега съм ! АЗ СЪМ. Така че ;


Това е просто намерение за размисъл на опита на душата, тялото ,творенето и магията на изкуството . Аз съм, че съм несъмнено Нено. Това е, което сме. Хихиии ХааААААаааХхааааа.

Бутон за споделяне

Коментари

Популярни публикации от този блог

Поклон на Димитър Чехларов

Едно око

Новият 21 век дойде и в Стара Загора